Garantie 

Ik geef om mijn producten, er zit veel liefde en passie in mijn werk. Ik zal er dan ook alles aan doen om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
 

NA DE WETTELIJKE GARANTIE 
Mocht je na 2 maanden problemen hebben met een product van Anolio, wil ik je zeker even vragen contact op te nemen zodat we samen even kunnen kijken, of er reparatie kan plaatsvinden.
Dit komt meestal wel op eigen kosten, maar ik laat je altijd preies vooraf weten wat je evt. zou gaan betalen, zodat je nooit voor verassingen komt te staan.

Als er problemen zijn met je product mail dan naar info@anolio.nl

 

© 2014 - 2020 Anolio - Spirit of Art | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel